Klachtenregeling

Bent je niet tevreden over de behandeling of over mij als hulpverlener? Schroom dan niet om het mij te vertellen. Ik bied je graag een luisterend oor aan en zal mij inzetten om samen alsnog tot een bevredigend resultaat te komen.

Vul het formulier in

Klachtenregeling

Bent je niet tevreden over de behandeling of over mij als hulpverlener? Schroom dan niet om het mij te vertellen. Ik bied je graag een luisterend oor aan en zal mij inzetten om samen alsnog tot een bevredigend resultaat te komen.

Vul het formulier in

Vul hieronder je klacht in:

Veelgestelde vragen over de klachtenregeling

Klachtenregeling

Bent je niet tevreden over de behandeling of over mij als behandelaar?

Schroom dan niet om het mij te vertellen. Dit kan je doen door mij te mailen of dit bovenstaande formulier in te vullen. Ik bied je graag een luisterend oor aan en zal mij inzetten om samen alsnog tot een bevredigend resultaat te komen.

Ben je daarna nog niet tevreden of vind je het vervelend om met mij over je klacht in gesprek te gaan?

In dat geval kun je er ook voor kiezen je klacht neer te leggen bij mijn beroepsorganisatie de Nederlandse Federatie Gezondheidszorg. Je kunt dit doen door hen te mailen: vertrouwenspersoon@de-nfg.nl.

Hoe werkt het om een klacht in te dienen via het NFG?

Kijk even op de website van het NFG:
https://www.de-nfg.nl/niet-tevreden-over-je-hulpverlener.html

Heb je vragen die ik hier niet heb kunnen beantwoorden? Laat een bericht achter, dan kom ik er snel op terug.