Klachtenregeling
Bent je niet tevreden over de behandeling of over mij als hulpverlener? Schroom dan niet om het mij te vertellen. Ik bied je graag een luisterend oor aan en zal mij inzetten om samen alsnog tot een bevredigend resultaat te komen.
Klachtenregeling
Schroom dan niet om het mij te vertellen. Dit kan je doen door mij te mailen of dit bovenstaande formulier in te vullen. Ik bied je graag een luisterend oor aan en zal mij inzetten om samen alsnog tot een bevredigend resultaat te komen.
In dat geval kun je er ook voor kiezen je klacht neer te leggen bij mijn beroepsorganisatie de Nederlandse Federatie Gezondheidszorg. Je kunt dit doen door hen te mailen: vertrouwenspersoon@de-nfg.nl.
Kijk even op de website van het NFG:
https://www.de-nfg.nl/niet-tevreden-over-je-hulpverlener.html
Heb je vragen die ik hier niet heb kunnen beantwoorden? Laat een bericht achter, dan kom ik er snel op terug.